Retururi și înlocuiri
Retururi și înlocuiri
- Se intoarce
Înainte de livrare, toate articolele sunt supuse inspecției de calitate, dar dacă aveți probleme, vă rugăm să ne contactați.
Vom depune toate eforturile pentru a vă rezolva problema cât mai rapid și eficient posibil, iar dacă există o astfel de nevoie, veți primi un produs de înlocuire fără întârziere. Dacă un client returnează bunuri care au fost livrate gratuit, ca urmare a faptului că valoarea comenzii a fost mai mare de 200 EUR, avem dreptul să percepem taxa de livrare, dacă produsele returnate au făcut ca valoarea totală a comenzii să fie mai mică de 200 EUR. .
Vă rugăm să rețineți că culoarea prezentă pe pagina noastră web reprezintă doar o reprezentare a culorilor. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru diferențele de culori și nuanțe care pot apărea între reprezentările menționate și materialul real.
- Returnarea articolelor de măsurare
Este imposibil să returnați articole de măsurare (cum ar fi jaluzelele) care sunt comandate și trimise de pe pagina noastră web de noi sau de o terță parte.
Cu toate acestea, este posibil ca fabricația să fie defectă sau produsul să fi fost deteriorat în timpul transportului.
Rambursări
- Cum pot obține rambursarea mea?
Fiecare rambursare se face pe un card de debit sau de credit utilizat la efectuarea plății pentru bunurile comandate. Facem orice încercare de a efectua rambursarea unui card de credit sau a unui cont PayPal de-al dvs. în termen de două zile lucrătoare după ce am acceptat produsele pe care le-ați returnat.
Este important să recunoașteți că acest lucru nu are legătură cu timpul de procesare al băncii dvs.
La finalizarea rambursării, clientul primește un e-mail cu confirmarea informațiilor privind plata, data și suma.
În cazul plasării unei comenzi cu utilizarea unui card de debit sau de credit, suma va fi rambursată pe acest card de debit sau credit în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare.
- Mi-am schimbat cardul de credit/debit sau acesta a expirat. Cum pot primi o rambursare atunci?
Este datoria Knall să proceseze toate rambursările în conformitate cu metoda inițială de plată utilizată de client la plasarea comenzii.
Nu contează dacă cardul de plată este acum expirat sau nu, sau dacă ți-ai anulat sau închis contul. Este obișnuit ca rambursarea să fie procesată automat în același cont, dar clientului i se pot cere alte informații care provin din comandă.
Dacă acest lucru nu este posibil, echipa noastră de servicii pentru clienți va face aranjamente adecvate.
- Cum voi primi o rambursare dacă produsul meu va fi returnat în perioada de răcire, adică în 7 zile?
Conform prevederilor legale, rezidenții UE au dreptul de a se retrage din tranzacția de cumpărare în termen de 7 zile lucrătoare, după ziua în care este primit produsul achiziționat. Consultați drepturile dvs. statutare pentru mai multe informații despre acest subiect.
În cazul anulării comenzii în termenul menționat, și dacă nu am făcut nicio eroare, clientului i se va rambursa prețul produselor și costurile de livrare în următorul mod:
Dacă un client dorește să returneze un produs care a fost inclus într-o comandă mai mare, el va fi rambursat cu taxa pe produs pentru livrare
Dacă un client dorește să returneze toate produsele din comandă, acesta va fi rambursat cu costurile corespunzătoare de livrare per produs și taxa pe livrare care a fost suportată
Dacă un articol este colectat de la client, avem dreptul de a recupera costurile de colectare de la client
- Rambursarea mea nu mi-a fost trimisă. Ce trebuie să fac?
Ar trebui să ne contactați după ce au trecut șase zile lucrătoare de la data primirii unui e-mail cu confirmarea rambursării.
Starea returului va fi confirmată și clientului i se va furniza un număr de referință referitor la rambursare, care poate fi folosit de bancă pentru a urmări plata.
Rambursările care sunt returnate sau respinse vor fi emise din nou printr-un transfer bancar sau un card cadou. Clientului i se poate solicita să furnizeze informații suplimentare în acest sens.