FAQ


Cum pot verifica în ce stadiu este reclamația mea?

  • Dacă aveți întrebări cu privire la reclamația dvs., vă rugăm să ne contactați scriind la store@knall.co.uk

Cum pot depune o plângere?

  • Dacă produsul primit este defect sau are defecte și perioada de 15 zile de la cumpărare nu a expirat încă, vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail store@knall.co.uk

Cum pot solicita retur?

  • Dacă produsul primit nu corespunde așteptărilor dumneavoastră și perioada de 15 zile de la cumpărare nu a expirat încă, puteți trimite o cerere de retur, vă rugăm să ne contactați la adresa de mai jos prin e-mail store@knall.co.uk
  • Amintiți-vă că bunurile fabricate pe măsură sau trase la comenzile individuale ale clienților nu fac obiectul retururilor.

Ce este necesar pentru a depune o plângere?

  • Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului, chiar și una ușoară, cereți furnizorului să înregistreze deteriorarea, scrieți un raport de deteriorare!
  • Deschideți coletul și verificați dacă bunurile nu au fost deteriorate. Fotografiați daunele de transport și raportați-le cât mai curând posibil prin e-mail la următoarea adresă: store@knall.co.uk cu informații importante, cum ar fi:

- Numar de ordine
- Numar de telefon
- descrierea detaliată a daunei (de exemplu: care părți arată deteriorarea)
- fotografii cu daune
- raport de deteriorare